תגיות

, , , , , , , , , ,

הדרדס עם חני נחמיאס

איך זה שהיא לא מזדקנת? חני נחמיאס עם הדרדס ואימא שלו

1. מה הסוד של חני נחמיאס ואיך זה שהיא אף פעם לא מזדקנת? כשאני הייתי ילד גדלתי על חני נחמיאס. עכשיו, שני עשורים מאוחר יותר, הבן שלי גדל על חני נחמיאס. ורק חני נחמיאס לא גדלה. האם יכול להיות שכוכבת הילדים גילתה את הנוסחה שמסייעת לה להישאר צעירה? ואם כן – מדוע היא לא חולקת את הגילוי עם שאר העולם?

2. מי משלם לבוב הבנאי על העבודה שלו? מנהל, מתקן, מפרק, מרכיב, משפץ, סולל, בונה והורס. בוב הבנאי חולש על כל עבודה קבלנית בעיר מגוריו, אבל מעולם לא ראיתי בסדרה שלו כסף מחליף ידיים, או עבודה שמתקבלת באמצעות מכרז מסודר. בישראל כבר היו עושים עליו תחקיר וחושפים לאילו גורמים בכירים בפוליטיקה הוא קשור.

>>>רוצים עוד עשרה משפטים?
>>>10 משפטים שתצטערו שאמרתם
>>>10 משפטים שגם אתם כנראה תגידו
>>>10 משפטים שרק רווקים יכולים להגיד
>>>10 משפטים שיבאסו לכם את הבוקר

3. איפה ההורים של הילד גדי מהסיפור "שמוליקיפוד"? בעידן הנוכחי אסור להיות גזענים ולכן אני לא אגיד שאני אישית לא מוכן שהבן שלי יביא קיפודים הביתה וישחק איתם. אבל בחייאת, הילד חולה, שוכב במיטה ומרחם על עצמו. איפה אמא שלו? איפה אבא שלו? איך הוא הגיע למצב שהישות היחידה שמתייחסת אליו היא חיה עם קוצים?

בוב הבנאי

מי משלם לו? בוב הבנאי. צילום מתוך ויקיפדיה

4. מי המציא את המשפט המקולל "זה לא רקוב, זה דבש"? דורות של ילדים אכלו בננות דוחות בגלל שהבטיחו להם שזה מתוק ובריא. הגיע הזמן לאתר את הקופירייטר שאחראי לסלוגן הזה ולכלוא אותו יחד עם מי שאמר שגזר טוב לעיניים ושהוויטמינים נמצאים בביס האחרון.

5. למה קראו לאפרוחה מ"פרפר נחמד" נולי? אוקיי, אפשר להבין שבץ הוא צב, שאוזה היא אווזה, ששבי הוא שבלול ושפינגי הוא פינגווין. אבל מה זה נולי למען השם? (הגולשת אביגיל טאוב מצאה תשובה: נולי נקראה על שם נולי עומר, אחת משלוש בנותיו של המשורר המפורסם ע.הלל). 

6. מי מלמד ילדים לפתוח משפט ב"בא לי"? מה קרה ל"אני רוצה", "תביא לי בבקשה", אפילו ל"אני צריך". חייבים לחקור מי מגיע לזאטוטים, שגם ככה משוכנעים שהעולם סובב סביבם, ומלמד אותם שזה משפט לגיטימי להגיד. חוץ מזה, מעבר לעובדה שזו חוצפה לבקש כך משהו, זה גם צורם באוזן.

7. מה עלה בגורלו של הילד דני מהשיר "הסבון בכה מאוד"? הוא סירב להתקלח, נמלט מהמשחה וככל הנראה היה הילד הכי מסריח בגן. אז איפה דני המלוכלך היום? האם מצא עבודה? האם התחתן? האם שנים של הזנחת ההיגיינה פגעו בבריאותו, או שגרוע יותר – הפכו אותו לזמר רוק מפורסם?

8. איך ילדים מגיעים עם כזו כמות עצומה של חול בכיסים הביתה? הנה משהו עבור חובבי הקונספירציות: גננות בכל רחבי המדינה פועלות בסתר להעביר את ארגזי החול אלינו הביתה דרך הכיסים של ילדינו. המטרה: ליצור מאגר ארגזי חול קטנים ומאוחר יותר להפוך את הדירות שלנו לגני שעשועים.

9. לאן מגיעים כל המוצצים שנעלמים? יכול להיות שמי שיאתר ביקום מקביל או במחסן עצום את אלפי המוצצים שאובדים בכל יום בלי הסבר ימצא לצדם גם את הגרביים הבודדים שנעלמו באורח פלא במהלך הכביסה?

10. למה הוחלט שגיל שנתיים הוא "גיל שנתיים האיום"? ילדים בני שנה ובני שלוש צווחים בקולי קולות, רוקעים ברגליהם בזעם כשמשהו לא מוצא חן בעיניהם ובאופן כללי ממררים את חיי הוריהם. אז מאיפה היוהרה לקבוע שיש גיל ספציפי שהוא הכי גרוע?

*פורסם לראשונה במגזין הורים וילדים.

אהבתם את הפוסט? יש עוד הרבה כאלה:

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.